چاپ کارت ویزیت
صفحه نخست            تماس با مدیر            پست الکترونیک           RSS            ATOM
درباره وبلاگ


کارت ویزیت به صورت یک رو و دورو در انواع زیر، ساخته می‌شود
• کارت ویزیت گلاسه
• کارت ویزیت کتان کهلر
• کارت ویزیت کتان اندونزی
• کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات
• کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق
• کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات مخملی
• کارت ویزیت گلاسه با لمینت براق
• کارت ویزیت گلاسه با لمینت مات

شماره تماس : 02187700017

مدیر وبلاگ : علی مرادی
نویسندگان

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت اولین قدم در معرفی و بازاریابی در شغل های گوناگون است . در واقع کارت ویزیت واسط معرفی شما و از طرق برقراری رابطه با شماست . امروزه در مورد بازاریابی او‌لین برخورد و برخورد , نقش بسزایی در جذب مشتری داراست لذا کارت ویزیت از منظر چهره ای که در ذهن مشتری از کیفیت متاع و سرویس ها آن کمپانی می‌سازد دارای اهمیت است . خلاقانه بودن کارت ویزیت و کیفیت چاپ آن با ماندگاری آن در ذهن مخاطب رابطه‌ی مستقیمی دارااست . چندان‌که در شرایطی‌که کارت ویزیتی با برنامه ای کلیشه‌ای و کاغذی نامرغوب به دست شما رسد ممکن است این تصور در شما ساخت شود که مالک کارت , سرویس ها یا این که کالای بی‌کیفیتی به شما ارائه خواهد اعطا کرد . چنین کارت‌هایی با گاز بدور انداخته و فراموش میشوند .

 

کارت ویزیت در یک‌کلام , وسیله‌ای است ابتدا برای معرفی شما و آنگاه ارائه‌ی راه‎های تماس با شما . کارت ویزیت با اعتنا به ذوق , خلاقیت و اقتدار مالی صاحبش می‎تواند از اشیای متفاوتی نظیر صفحه , چوب , فلز , پلاستیک و غیره ساخته شود اما معمولی‎ترین آن‎ها برگه و مقواست . کارت ویزیت از هر چیزی که ساخته‌شده باشد بایستی داده ها یک فرد یا این که کمپانی را به ساده‎ترین صورت در اختیار مخاطبان قرار دهد . این داده ها می‎تواند مشتمل بر اسم , آدرس , وب‌سایت , روش‎های تماس با مالک کارت مثل گوشی تلفن اثبات , گوشی و آدرس اینترنتی و گاه خدماتی که صاحب و مالک کارت ارائه می‎کند و چه بسا یک شعار تبلیغاتی باشد .


تاریخچه‎ی کارت ویزیت به آنجا برمی‎گردد که شاهزادگان و اشراف‎زاده‎ها برای دیدار با افراد اصلی دیگر , ورقه یا این که پوستین و یا این که چیزی مشابه آن را جلوتر برای فرد ملاقات‎کننده می‎فرستادند تا خویش را به وی معرفی کرده , از سابقه خویش متن و قرار قانونی ملاقات را با وی بگذارند . او‌لین نمونه‎های کارت ویزیت را بازرگانان چینی در قرن 15 به فعالیت بردند اما تاریخچه‎ی نمونه‎های امروزی‎تر کارت ویزیت را بایستی در قرن 17 میلادی در اروپا به‌خصوص در انگلستان کاوش کرد که بازرگانان برای تبلیغات و نمایش دادن مکان‌های کسب‎وکار خویش به مشتریان از آن استعمال می‎کردند .

کارت ویزیت به‎خصوص برای کسب‎و‎کارهای کوچک , اولی و مهم‎ترین ابزاری است که برای بازاریابی و اطلاع‎رسانی می بایست تهیه و تنظیم شود . او‌لین مرحله‎ی تعامل شما با مشتری یا این که ارباب‌رجوع از روش ارائه‌ی کارت ویزیتتان می‎باشد از این رو می‎تواند مضاعف حیاتی و تأثیرگذار باشد .

 

پباده سازی کارت ویزیت

 

امروزه اصلی‎ترین کاربرد کارت ویزیت , اطلاع‌رسانی آرشیوی ( و خیر تبلیغاتی ) است , یعنی قرار نیست کارت ویزیت برای شما مثل یک اطلاع رسانی تلویزیونی , یک کالا ( از جمله تجاری یا این که فرهنگی ) یا این که سرویس ها را معرفی نماید ; بلکه داده ها یک فرد واقعی یا این که حقوقی را به ساده‎ترین و قابل‌دسترس‌ترین صورت در اختیار مخاطب قرار دهد . در واقع , شما کارت ویزیت خویش را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خویش خواهید اعطا کرد تا داده ها حتمی برای تماس با شمارا در حین نیاز داشته باشند . کارت ویزیت می بایست به مشتریان و مخاطبان یاری دهد تا به خاطر بیاورند که شما که می باشید , شغل شما چه است و چطور و به چه شکل با شما تماس داشته باشند . هم‎چنین در‌صورتی‌که در روزنامه‎ها و پیک‎های محلی تبلیغات می‎کنید , کارت ویزیت شما می‎تواند یک طرح مهیا برای صفحه‌هایی باشد که تبلیغات اشخاص چاپ می‎شود .

 

اولیه این‎که عموماً چاپ کارت ویزیت گران نیست ; از این رو برای کسب‌وکارهای کوچک که سرمایه‎ی پایینی دارا‌هستند ممکن است کارت ویزیت مؤثرترین مورد برای آشکار کردن یک رزومه‎ی کاری در هر زمان و مکان باشد . دوم اینکه کارت ویزیت با وجود اندازه‎ی کوچک می‎تواند داده ها مهمی را ارائه دهد . سوم این‎که به خاطر اندازه‎ی کوچک کارت ویزیت , مشتریان می‎توانند آنها را در کیف خویش نگه دارا‌هستند و چه بسا بعضی جای منحصر به فرد نگه‌داری مثل گالری کارت ویزیت دارا هستند . چهارم این‎که خلاف تبلیغات تلویزیونی و رادیویی که یک‌سری ثانیه , بیشتر ارتفاع نمی‎کشد , کارت ویزیت با مشتری می‎ماند و هر

کارت ویزیت را نا مرتب نکنید 

گونه های داده ها طولانی تر , توضیح گونه های جنس و سرویس ها و مطرح کردن طرح‌های تشویقی و تضمینی مطالبی است که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد . توضیح شما از مال یا این که خدماتتان بایستی مضاعف کوتاه و مختصر و گاه در توا‌ن یک اسم باشد . کارت ویزیت برگه‌ی تبلیغاتی نیست و جهت معرفی طرق تماس و برقراری رابطه است . توضیحات مفصل و متعدد را در وب سایت بیاورید و برای ارجاع به آن نشانی تارنما را روی کارت ویزیت درج نمائید

 

آدرس‌ها و تلفن‌های موقت را درج نکنید در حالتی‌که شغل شما سازه به مناسبتی همیشه در درحال حاضر تغییر و تحول مکان است و یا این که مکان و محل کار شما استیجاری است نشانی را بر روی کارت ویزیت درج نکنید . چراکه این دستور بعداز جابجایی کارت شمارا هر جا که می باشد از اعتبار می‌اندازد و چاپ دوباره کارت هم فقط مشتریان نو را دربرمی گیرد و کارت قبلی با آدرسی بی‌اعتبار کماکان نزد بعضی باقی میماند . شبیه این اختلال با درج شماره تلفن‌های موقت تولید میشود . با درج نشانی تارنما , پست الکرونیکی و تلفنی قطعی و اثبات شما قابل‌اعتماد بودن و ثبات شغلی‌تان را به مخاطب نشان خواهید اعطا کرد

 

از طرح‌های از پیش فراهم خودداری کنید شغل شما هر چه باشد برایش برنامه ای نو و نگاهی متعدد موجود هست . از طراح بخواهید ویژه‌ی شغل شما کارت تازه‌ای پباده سازی نماید و از گزینش طرح‌های اینترنتی و از پیش فراهم بپرهیزید . هر چند طرح‌های فراهم , ارزان‌ترند و سریع‌تر فراهم می شوند ولی هزینه کردن و سپری کردن زمان برای آنچه او‌لین قدم در معرفی تجارت شماست دارای اهمیت و قیمت فراوانی است . طرح‌های از پیش مهیا پس از مدتی تمامی گیر شده و کارت شما مشابه انبوه کارت‌های جان دار در بازار می گردد


بستر کارت ویزیت را تعیین فرمائید

 

اگر چه مشورت کردن با یک طراح حرفه‌ای سبب میگردد طراح شما خودبه‌خود به مورد کارت ویزیت هم تفکر نماید ولی در حالتی‌که برنامه ای را برای کارتتان می‌پسندید و از سوی طراح توجیه میشوید بر روی گزینش ورقه یا این که مقوای آن هم تأکید و آن را محاسبه فرمایید . نکته‌ی دارای اهمیت در‌این زمینه گزینش صفحه یا این که مقوای مطلوب است . همت نمائید دراین‌باره دست و دل گشوده باشید و برگه یا این که مقوایی یگانه برای کارتتان گزینش نمائید . کارت ویزیت برحسب پباده سازی ممکن است بر روی ورق‌های واضح پی‌وی‌سی هم چاپ شود .

 

از اندازه‌های استاندارد بیرون نشوید

 

تعیین میزان و برش کارت بر عهده‌ی طراح است البته بایستی بدانید اندازه‌های استاندارد کارت ویزیت حدود پنج در خیر یا این که چهار در هشت سانتی‌متر است و کوچک‌تر یا این که بزرگ‌تر پرینت کردن آن درنهایت موجب به دور پرتاب کردن و بی‌توجهی مخاطب میگردد . چنانکه مقدار بزرگ برای مخاطب مزاحم و کوچک بودن آن موجب گم‌شدن آن در میان انبوه کاغذها خواهد شد . صرفا استثناء این اساسی هنگامی است که طراح به شیوه‌ای خلاقانه برش و انقطاع کارت را در جهت برنامه ای جدید تغییر‌و تحول دهد .

 

مزایای کارت ویزیت های کاغذی

 

چاپ کارت ویزیت  این قابلیت را به شما می دهد تا اسم تجاری خویش را به اشخاصی نشان دهید که می‌خواهید در آتی با آنان مجدد رابطه برقرار فرمایید . در عصر محتوای بصری , این کارتها یاد‌آوری بصری خیر و خوبی برای این می‌باشند که چه کسی میباشید و شغل تان چه چیزی است .

 

کارت های ویزیت کاغذی در کنفرانس ها , نمایشگاه های تجاری , دیدارهای ماهر و بقیه رویدادهای حضوری اثرگذار میباشند . زمانی که شخصی کارت شمارا خواهش می نماید , به‌این معنا است که میتواند کارت ویزیت را تحت عنوان یاد‌آوری ملموس از شما و زمان و مکان ملاقات داشته باشند . نوشتن یک یادداشت پرسرعت روی کارت ویزیت کاغذی شما , به آن ها امداد می نماید تا این داده ها را بعداً در طول تماس به خاطر آورند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط : زمان و طریق درست ارائه کارت ویزیت، هفت ضابطه مهم پباده سازی کارت ویزیت،

شنبه 13 اردیبهشت 1399


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic